مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه، تعداد کل ماموریت‌های اعلام شده به مرکز فوریت‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی ۱۲۵ طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری را ۲ هزار و ۸۳۶ مورد اعلام کرد.

 سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه پنج نفر نیروی خانم دارد/نجات ۸۱۳ نفر در ماموریت‌های آتش نشانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، غلامرضا رضایی  با بیان اینکه  ۱۱ ایستگاه ثابت آتش‌نشانی در کرمانشاه داریم گفت:۱۶۳ نیروی عملیاتی و ۲۷ نیروی ستادی عملیاتی در این شهر فعالیت می کنند زمان تعریف شده به محل حادثه برای آتش‌نشانان ۳:۳۰ الی پنج ثانیه است.

او با بیان اینکه حداقل به تعداد ۳۰۰ نفر نیروی جدید در سازمان نیاز است گفت: سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه پنج نفر نیروی خانم دارد که در مواقع لزوم و حوادثی که نیاز به کارگیری و همکاری این همکاران باشد این ماموریت‌ها توسط این نیرو‌ها انجام می‌شود.

به گفته این مسؤول، استخدام و به‌کارگیری نیروی خانم در این سازمان براساس نیازسنجی و احداث ایستگاه بانوان و تصمیم مسؤولان ارشد استان و شهرداری است.

رضایی تعداد کل ماموریت‌های اعلام شده به مرکز فوریت‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی ۱۲۵ طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری را ۲ هزار و ۸۳۶ مورد عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و ۹۷۰ مورد از این تعداد آتش‌سوزی، ۸۶۶ مورد هم امداد و نجات بوده که در این تعداد حادثه ۳۷ نفر فوتی ۱۸۲ نفر مجروح و ۸۱۳ نفر نجات یافته داشته‌ایم.

انتهای پیام/ز

انجام  ۲ هزار و ۸۳۶  ماموریت آتش نشانی 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.